söndag!

igår var en väldigt trevlig dag måste jag säga! :) Först hade vi marsch och spelning med paraden ner på torget, sen åkte jag och frippi hem till mig, jag tog mig en dusch och bytte om och hon satt och skrev blogginlägg :p sen åkte vi ner på stan och köpte lunch och satte oss vid biblioteket och snackade lite skit :)

sen åkte vi hem till frida och jag vågade hennes hår, sen satt vi mest bara och drack hemmagjord päronsoda och läste bloggar och pratade om andras liv ;p en mycket trevlig dag :)
sen åkte jag hem och gjorde mig iordning och traskade bort till carro där vi skulle äta mat och kolla på ESC :) men efter en lång väntan på resultatet blev vi less och tog en taxi ner på stan, men det tog ca 50 min innan de ens skickade ut en taxi till oss :p sen kom vi ner på stan och gick in på kajjan och dansade lite, och jag lyckas alltid tappa bort alla för jag träffar alltid någon jag känner och står där typ 20 sek så vänder jag mig om så är alla borta :( väldigt taskigt om ni frågar mig :p

nu har jag tagit mig en liten rast från den alla sista skoluppgift jag har :) har redan gjort den skriftliga uppgiften, och har påbörjat min power point till den muntliga redovisningen på tisdag :) det är ju skönt att jag ivf har imorgon också på mig till att jobba lite :) åt också upp det sista som var kvar av min koch's sallad nu till lunch :) hur gott som helst! =)

imorgon har vi skolgårdskonserter med paraden också :) är egentligen ledig, men måste vara på samling halv 8 imorgon bitti, nästan helt ombytt och klar :p mysigt!
sen under veckan så börjar alla studentsaker dra igång :p
tisdag så har vi vår sista redovisning, sen på kvällen är det lärarmiddag
onsdag har vi mösspåtagning
torsdag blir det studentfoto och eftermiddagen ägnas åt dans till mentorns dag
sen fredag är jag ledig igen, och då är det invigning av tivolit :) sen på lördag är det egentligen sommarfesten, men jag lyckades få nattpasset på tivolit då, så det blir ingenting av :7

nu blir det nåt annat trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0