paradendag!

idag har vi haft skolgårdskonserter hela dagen med paraden! det gick rätt bra måste jag säga :) det är så grymt bra träning för det känns inte som "riktiga" konserter :p och jag menar.. småbarnen har ju inte direkt någon koll på allt :p men vi var ivf på 4 olika skolor idag, hälledal, älandsbro, geresta och murberget :p

sen när vi slutade åkte jag ner på stan, bokade tid både för balfrisyren, sen bokade jag även förlängning av naglarna :) så förhoppningsvis  blir det redan på lördag :) sen passade jag även på att köpa nya strumpbyxor som jag kan ha till paraden ;p

nu ska jag göra klart min powerpoint till redovisningen imorgon :) ska kika på lite kläder som jag kan lägga in och så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0