nehe?

var inte där och sälj biljetter när jag är där då? visst, lugnt! :( åkte dit strax efter 12, och det var tokdött där så nu måste jag åka tillbaka imorgon istället :7

och under de korta 10 min som vi var borta vaknade lillkatten och hade lyckats åla sig till mattan, så när jag kommer in så liger hon och kämpar för att komma någonstans, men hon kom ingenstans :p sen har hon varit lite småäcklig och så också, men det är ju förståligt med tanke på att hon har noll koll på sin egen kropp :p


sen har jag gjort en gamlingsak idag, nämligen spelat bingo :D faktiskt skitkul (men chris tycker jag är en tönt)


tjena!


Kommentarer
Postat av: Frippi

Nämen, det var det värsta.. Bara att hoppas på att du hinner dit i tid imorgon då :D



Nee, men jag har ju inte heller några pengar.. Därföra var det illa, illa..

2008-05-22 @ 16:32:51
URL: http://friidaemelie.blogg.se/
Postat av: chris

tkr inte alls att du är en tönt som spelar bingo :) du är söt som gör det :P

2008-05-22 @ 17:05:44
Postat av: Frippi

Det låter som en smart idé ;p

Vad blir det ikväll då? Bara mysa hemma? :)

2008-05-22 @ 17:42:22
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0