måndag

känns helt obeskrivligt att det bara är en månad kvar till studenten nu. om precis en månad vid denna tidpunkt glider jag på studentfest! gud vad skönt det ska bli! :)

idag har vi färgat håret på skolan också, så nu är min utväxt borta samt min tråkiga bruna färg som kändes som en mössa ;p nu har jag istället mörkbrunt med violett-röd skiftning och jätteröda slingor i hela håret. blev väldigt nöjd måste jag säga :)

nu sitter jag och tittar på csi efter en jättehandling på coop och drillektioner med småttingarna.
nu ska jag ägna mig mer åt tvn än datorn.

later!

Kommentarer
Postat av: Frippi

Wiee, damn vad kul det var att dansa :D:D
När ska du få in nya headern då? Eller vill du ha en ny? ;p Pöss :D

2008-05-13 @ 20:59:06
URL: http://friidaemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0