god morgon, god förmiddag, goddag!

underbar dag idag, och jag är ledig! väldigt skönt! =) sitter och kollar på oprah för tillfället i väntan på min bästa talkshow ever; RACHAEL RAY! vet egentligen inte varför hon är så bra, för hon avbryter alltid sina gäster när de pratar :p måste vara för att hon lagar mat där i tvn :p men tycker bara helt enkelt att hon är bäst att titta på under dagtid, för det finns verkligen inget annat att se heller :p inget som lockar ivf :p

sen ikväll är det dags att inviga tivolit också. samling på agda kl. 4, sen marsch halv 5. hade först tänkt gå förbi mamma på kallings och kolla ut lite saker som jag skulle kunna tänka mig att få till studenten så hon kan tipsa släkt och vänner som kommer in och inte har en aning om vad jag vill ha ;p men jag tror att jag trippar ner någon dag till veckan istället, eftersom jag är ledig hela nästa vecka :)

men tror ändå att jag ska ta mig en liten tur på stan sen.. känns tråkigt att bara sitta hemma och inte göra nåt på nästan hela dagen när det är så fint väder ute =)

Kommentarer
Postat av: Frippi

Jobbar din mamma på Kallings nu? :o

2008-05-30 @ 20:28:59
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0