gesällen är ivf över nu

och tänker inte berätta hur det gick, vad jag kuggade och vad jag klarade. är ivf halvnöjd med det jag klarade, så det får väl duga. rätt less bara att jag kuggade det jag tränat på mest -.-

känner bara nu hur ögonen svider efter att all press åkte ur mig så följde även en del tårar med på samma gång, jag har ont i fötterna och ryggen och huvudet och vill egentligen bara lägga mig på soffan under filten nu och inte kliva upp därifrån förrän imorgonbitti. men det blir det inte nåt av, ska laga mat med chris snart, sen efter maten blir det nog en tur hem till mamma och äta lite sockerkaka också.

later!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Maliiin! Hur gick det? :(
Hör av dig va

2008-05-11 @ 23:30:35
URL: http://jennsan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0