fredagkväll

nu är det nästan helt tomt här igen :p alla har åkt hem till sig, och jag chris och katten är kvar :) var en trevlig kväll måste jag säga =) vi bjöd på flygande jacob till middag, sen pannacotta med passionsfrukt eller hallon (man fick själva välja). så nu är vi mätta och belåtna :)

imorgon har vi spelning med paraden också =) vanlig marsch ner på torget och en spelning där nere :) hoppas att det går bra! börjar bli lite varm i min nya placering som tamburmajor nu också :) sen ska eftermiddagen spenderas med frippi! :) blir väl nå fika eller nåt sånt skulle jag tro :) sen på kvällen blir det fest med tjejerna för en gångs skull :) mat och eurovision tittande, och ev kubb om vädret tillåter, sen blir det väl en tripp ner på stan också om det vill sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0