fredag!

äntligen är det fredag, men min hosta har fortfarande inte lugnat sig! :(
har varit en väldigt aktiv dag idag, var och handlade ikapp med gammfolket först på förmiddagen, sen hem och göra iordning efterrätten tills ikväll, och nu har vi städat hela lägenheten :) dammsugat och dammtorkat, plockat och grejat, så nu är det finfint här :)

ikväll kommer chris föräldrar och hans äldsta bror med familj hit och ska äta =) blir till att trycka ihop oss ordentligt eftersom vi inte har så stort köksbord :p men det ska nog gå bra ändå =)

sen nu har jag köpt min balbiljett också! skönt att jag hann i tid :) för som sagt så hade de redan packat sitt pick och pack igår när jag kom och tänkte köpa, men inte idag inte! var ute i väldigt god tid för att verkligen vara säker =) annars känns det ju som världens blaha om jag skulle missat sista chansen att köpa :p

nu ska jag kolla på the nanny :) tjena!

Kommentarer
Postat av: Frippi

Men det var ju bra ^^ KUNG att du hann få din balbijlett också ;) Joda, jag överlevde. Var rätt lindrigt faktiskt :p Lägga pussel och spela spel, hahaa ;p

2008-05-23 @ 16:41:31
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0