fortfarande sjuk

här ligger jag hemma och gör verkligen ingenting. kollar på reprisen av unga mödrar (vilket jag inte alls är ett dugg intresserad av).  men är faktiskt lite oroad för att den dagen när jag får barn att jag ska få sån hängmage och gå upp flera tiotals kilo. men det är ett problem jag får handskas med senare i livet =)

imorgon är det en stor dag för lillan också som ska steriliseras/kastreras :p hon har växt på sig massa nu, sen TROR jag att hon har slutat löpa också.. hon skriker mycket mindre nu och skjuter betydligt mycket mindre, så det ska nog gå bra imorgon =) längtar tills hon kommer hem imorgon och när hon vaknar ut ur narkosen och börjar vingla omkring :)
image23

Kommentarer
Postat av: Frippi

Men det låter ju lite positivt i alla fall :) Ja, men det blir ju toppen! :D Ska jag försöka ta mig ner på stan och kika :D:D När har ni samling på Agda? Kanske ska joina hela vägen ner, försöka ta lite finfina bilder ^^
Jaa, precis :D Fast hon är väl inte så liten längre? ;p Hahaa!
PUSS

2008-05-21 @ 15:41:55
URL: http://friidaemelie.blogg.se
Postat av: Frippi

Ooh, okej :)
Men Malin då, så grym du är! Hahaa ;p Ska ni göra det borta på KA5 eller vart gör man sånt? ;p

2008-05-21 @ 18:33:27
URL: http://friidaemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0