äntligen!

nu är äntligen designen avklarad efter mycket trixande i kodmallar och stilmallar och gud vet vad, men nu är det klart, och jag känner mig nöjd :)

idag var det en rätt skön dag på skolan också! :) vi skulle göra gipsmasker (nej, jag går inte på lågstadiet, men vi har formgivning så då får vi göra lite roliga saker)
Camilla blev även "sminkad"


Sen efter en förmiddag med gips i hela ansiktet (delar av halsen och lite i håret) åkte jag hem, trippade in på Firehouse och solade några sköna 18 min :) var nog första gången jag somnade i ett solaruim tror jag ;p men någon gång ska vara den första :p

nu ska vi börja kika på vad vi kan äta för middag :)

Kommentarer
Postat av: Frippi

Niiice ;)
Men hur tusan fick du dit din kalender? Jag har kalender i stilmallen och kodmallen men under tiden jag var borta har den valt att dölja sig och nu får jag inte tillbaka den! Grrrrr :p

2008-05-14 @ 22:24:20
URL: http://friidaemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0