znaark?

fy vilken jobbig natt! vaknat flera gånger :( först var det lite batteri på telefonen vid 4, så den skrek och gnällde, sen vaknade chris typ.. halv 8! låg och vred och vände och självklart vaknade jag också av det! usch vad less jag var! ville verkligen sova mer! sen har jag vaknat av och till mellan halv 8 och 10 när jag äntligen kände mig någorlunda utvilad för att kliva upp.

nu funderar jag på att dra på mig några kläder och sen gå ner på stan =) vart så sugen av någon anledning! men det är väl bäst att passa på nu, eftersom de säkert har andra öppettider bara för att det är påsk. undra just om de öppnar 12 eller 10? :p

ne, nu ska jag klä till mig lite sen strosa ner på stan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0