"välgörenhetsjobb"

har just kommit hem från jobbet nu :P eller, kan nästan inte kalla det ett jobb heller :p man kallar ju inte det för jobb om man åker och tränar ett lag i fotboll, så blir ett välgörenhetsjobb kan man säga :p

egenvård på skolan idag också! måste säga att det var hur skönt som helst att få bort den där hemska utväxten! sen efteråt så passade sandra på att locka mitt hår också, och det var då väldigt uppskattat när jag kom hem till sötisen sen :) ska nog permanenta mig så jag alltid har lockligt hår eftersom det är så omtyckt :)

tro vad man ska göra nu tills söt kommer hem och underhåller mig om en timme? kanske.. tv? som vanligt :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0