utvilad

säg god morgon till denna solprydda dag och klarblåa himmel!

Där har ni min poesi-känsla för dagen. vaknade för en timme sen ungefär. känns lite tidigt att kliva upp sådär när det är lov, men kan inte sova mer än så! fattar inte! brukar ju vara den som lätt sover 10 timmar i sträck om jag inte har en tid på morgonen att passa. men nu har jag inte det, och tycker att jag borde kunna sova liiite längre nu. unna mig det för att det trots allt är lov :)

sitter här framför datorn med massa godis jag köpte igår (man är väl inte dum, man måste ju bunkra upp när man får tillfälle?) och idag måste jag faktiskt säga att jag mår bättre än gårdagen! kan bero på att magen läker finfint =) nackdelen är bara att det klias som tusan under tejpen, och jag får inte ta bort den förrän i början på nästa vecka :s

ne, nu ska jag väl göra som alla andra lediga dagar hittills, kika på greys, sen kanske lägga upp lite bilder på bilddagboken. vet att jag har varit OERHÖRT inaktiv, men har helt enkelt inte orkat koppla in kameran eller telefonen i datorn för att föra över :p men idag, då jäklar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0