trött och billös?

Har nog aldrig varit så trött i hela mitt liv som jag är nu. ändå har jag inte haft någon dygnsrytm sen i lördags, har sovit lite när jag vill, dag som natt. men ändå känns det som om någon har tryckt i mig sömntabletter för flera veckor, men icke! :P är väl kanske just det faktum att jag inte har haft någon ordentlig nattsömn nu på några dagar som gör att jag är så trött.

Tog mig ivf en mycket skön och välförtjänt dusch ikväll! Chris var snäll och torkade mina ben och fötter eftersom jag inte når dit ner :p tog även bort förbandsplåstret, och hela naveln var övertejpad :p så såg inte riktigt hur de har lagt snittet som. jag hoppas ju att de gick in i naveln och gjorde hålet, istället för att göra det under. Men man vet ju aldrig. Det blir en trevlig överraskning om en vecka ungefär när tejpen lossnar av sig själv. Har köpt tejp nu, och man ska tejpa ihop såret rätt länge så det inte blir ett tjock, fult ärr efteråt :)

Chris har åkt iväg nu.. skulle sälja bilen till en karl som bor på samma gata nästan ;P det är ju bra med tanke på att jag inte orkar gå längre sträckor och inte kan bära nåt ;D toppen! ;) men nä, ska inte klaga! han behöver ju byta bil (som han säger) så han får väl göra det ;P inte min bil så har egentligen inte så mycket att säga till om ;D

nu ska jag lägga mig i soffan igen.. jobbigt att sitta uppe :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0