trött dag

lyckades inte försova mig som jag hade trott, däremot hade jag jättesvårt att somna igår. låg och vred och vände och visste inte vart jag skulle ta vägen. men tillslut somnade jag, och gud vad det var skönt! :)

prov idag, som jag sa. permanentrullningen gick väldigt bra tycker jag, lyckades rulla hela huvudet på 45 min :) däremot har jag inga kommentarer att ge på formblåsningen. vet inte vad jag höll på med, men bra gick det ivf inte! känns dock inte som att jag bryr mig övermycket heller, med tanke på att jag har så mycket tid på mig att träna upp tempot på. 6 dagar i april som är schemalagt, plus att jag dessutom har torsdag-fredag på det som jag kan träna på, så tror inte att det ska vara några större problem. Ifs tror jag inte eatt jag förstått än hur hårda de är på bedömningen. känns på nåt sätt som om jag tar det lite med en klackspark. måste väl få någon typ av inblick i hur stort det är egentligen :p

sitter och tittar på 2½men för tillfället, helt nya avsnitt, underbart! =) har dessutom en katt här som springer runt benen på mig och tittar konstigt på mig, vet inte vad jag har gjort :(

ne, ska greja med annat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0