tidig morgon

klev upp i relativt bra tid idag måste jag säga =) skulle till vetrinären vid 9, så det var då bara att kliva upp! var inne med lillkatten om magen och en eventuell sterilisering, och det gick relativt fort! han kände lite på magen på henne, men sa att det skulle bli bra, sen blir det inte sterilisering förrän om ca 2 månader, eftersom hon är så liten än så länge.. de brukar ju i regel sluta växa efter första löpningen, och eftersom det inte inträffat än så väntar vi ett tag till =) har fått en dundermedicin nu så hon ska bli bra också =) och Gunilla på katthemmet är så snäll, köpte pulvret (225:-) och kattmaten till oss =) gulligull! =)

och idag ringde de från jobbet också, så ska få jobba imorgon också! skönt att få dra in lite pengar igen! så istället för en dag jobb så fick jag 2! underbart! mina gamlingar <3 :D så imorgon börjar jag jobba kl. 7 så då blir det verkligen till att kliva upp tidigt! men det är bra att jag vänder tillbaka dygnen.. har varit alldeles för dålig på det här med dygnsrytm nu när jag bara har varit hemma och inte gjort ett skvatt!
jag är faktiskt väldigt sugen på att gå och köpa ett träningskort, men samtidigt är jag otroligt omotiverad.. och ska faktiskt medge att jag är rätt pank också, så det får nog vänta tills lönen kommer i april istället! får ta och äta upp mig lite först så att jag är beredd på träningen :P måste ju ha nåt att göra till muskler också =)

tror jag ska ta och tvätta lillans filt nu, sen dra en repa med dammsugaren igen.. blir så fort dammigt, och det är faktiskt lite äckligt om jag ska säga det själv ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0