telefonuppdatering

sitter för tillfället och lyssnar igenom soilwork's olika album för att komma på om det är några låtar som kvalificerar in sig tillräckligt för att få en plats i min telefon. känner att det var dags att lägga in lite nytt där, har inte uppdaterat på säkert 2 månader, så är halvless på låtarna där :p

och här sitter jag och svullar i mig massa godis. tycker jag äter som en häst, och vill att det ska synas på en gång, men det gör det ju inte ;p tar ju ett tag för kroppen att lägga på sig lite ;p tror jag ska börja träna också, när jag nu ska ha tid med det. känns knappt som om jag hinner, med all skola, jobb och så.. men ska inte sticka under stolen med att jag behöver träna, för det gör jag :p

ne, nu ska jag kika lite på internet efter en studentklänning :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fortsatt bra dag.:)

2008-03-16 @ 15:28:36
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0