tack för idag!

ansträngande dag idag måste jag säga :) först över 3 timmars bloggdesign, sen 3 timmars matlagning :) chris mamma och pappa var här och åt middag och jag gjorde helstekt fläskkarre och potatisgratäng, och det blev uppskattat måste jag säga :) blev bara litegrann kvar som jag kan äta till lunch imorgon, och det var väl tur det? =)

imorgon är vi bjudna på middag hos mamma och Pelle, så får se vad vi får för gott då :) ska bli spännande =)

har just kollat klart på lets dance nu, och är så glad att tony och annika gick vidare, helt klart mina favoriter! hoppas att de vinner nästa vecka när den stora finalen är =)




måste också passa på att rekommendera er om h&m's boxertrosor! 3, betala för 2 med snygga tryck! JAG DÖR! skulle kunna leva i dem! bästa köpet på hur länge som helst skulle jag tro! grymt nöjd. Tack H&M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0