söndagförmiddag

nu var det några dagar sedan jag  skrev igen måste jag erkänna. Torsdag var det närmare bestämt.
tycker synd om alla som måste åka tillbaka till skolan igen imorgon efter sportlovet faktiskt. själv ska jag inte dit förrän på torsdag. Studiedagar och hemmajobb är inte fel det :)

i fredags var jag äntligen och gjorde min tatuering som jag velat göra några år :) måste säga att jag är mycket nöjd över resultatet! sen igår var jag och chris hos hans föräldrar och värmde upp huset, kollade på hockey och åt tacos :) De skulle komma hem från Frankrike, så var där och förberedde huset så de inte skulle frysa till is när de kom innanför dörren :P Kollade även på melodifestivalen, och det kändes väldigt skönt att Nordman kunde slå ut Carola, det var på tiden att någon satte henne på plats :) det kan liksom inte alltid vara hon som vinner, eller hur? :)
Sen igår agerade jag taxi till lillebror också :) skjuts dit vid halv 8, sen hem vid halv 12, rätt tidig kväll, och det är jag tacksam för :)

Idag händer nog absolut ingenting. Chris föräldrar skulle ev komma hit, så får se om det är middag eller fika de förväntar sig. Sen kommer Mamma och Pelle hem från Stockholm idag också, Pelle lyckades dra med mamma på båtmässa :p
Får väl se hur det har varit =) ska ta och ringa och prata med henne lite senare :)

gh nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0