sleepy sunday

jäkla skit! sov över imorse, så nu kommer jag inte vara ett dugg trött ikväll när jag ska lägga mig och jag kommer somna sent och vara jättetrött imorgonbitti och förmodligen försova mig. Och vi har prov imorgon! baaaah! lycka till till mig själv säger jag då!

tydligen så har jag pratat i sömnen inatt igen. och chris tycker alltid att det är lika roligt :)
inatt har jag t.o.m. sjungit någon ramsa (fråga mig inte vilken) samt sagt att wii-dosan var omringad av poliser i alla hörnen :p har inte en aning vart jag fick det ifrån, men det är faktiskt lite roligt att lyssna på vad man sagt när man inte själv vet :)

idag blir en lugn dag har jag planerat! ska sätta ihop allt till projektrapporten (har mallen i ett dokument och texten i ett annat) men det lär inte ta så himla farligt med tid :) sen planerar jag att fetta ordentligt också! =) alla tjatar om att de ska gå ner i vikt för att komma i balklänning/studentklänning osvosv, men inte jag! har en klänning, som är hur fin som helst och är väldigt lik det jag hade i tanke. Problemet är bara att den är aningens för stor, så nu ska jag svulla till ett lagomt resultat så jag inte måste sy in den eller nåt :) mest praktiskt om den kan vara så mycket i orginal som vanligt, med tanke på att den inte ens är min, utan lånad. Invecklad historia det där, så tänker inte gå in på det heller :p

nej, nu är det dags för projekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0