Påskmiddag!

Har just kommit hem från en påskmiddag hos mormor och morfar. Mycket gott måste jag säga att det var! tryckte i mig 2 bitar kyckling, 2 skivor stek, massa köttbullar och potatis, kalvdans och godis och lite kakor till efterrätt! som ni hör så jobbar jag på bra med att gå upp i vikt, och förhoppningsvis så ger det resultat också! funderar på att gå ner på spegeln och köpa ett träningskort också så jag bygger lite muskler också (eftersom det skulle behövas). är för tillfället svag som en jag vet inte vad.. kan inga svaga små djur som jag kan referera till :P

nu sitter jag bara och väntar på att chris ska komma hem från jobbet.. han slutade för 5 minuter sen, så hoppas att han kommer snart =) det skulle ju inte vara helt fel :) blir väl antagligen en middag till ikväll innan dagen är till ända.. sen måste vi ju göra slut på våra tre påskägg också som vi samlat på oss under helgens lopp!

nu ska jag spela bp, tjingpling!

Kommentarer
Postat av: elin

Glad påsk! :D

2008-03-23 @ 17:45:09
URL: http://eloons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0