min sista dag på lovet

är idag. jobbigt känns det. men det är inte långt kvar nu tills nästa lov så jag ska inte klaga :) går ju trots allt bara tors fre denna vecka och mån-ons nästa så är det 1½ veckas lov sen igen =) och efter det bara mån-ons så åker jag och min plutt till åre tors-sön!

känns som om jag missar sjuhelvetes mycket skola och gesällträning, men.. what to do? det är ivf bara 8 veckor kvar till gesällen nu. den här tiden om exakt 2 månader har jag gjort den klart! 2 månader är ju typ ingenting! kanske är så att man ska börja oroa sig lite nu och lägga in slutspurten?
jaja, ska kolla på skolan istället efter lärare som kan ställa upp som modeller! lättast så eftersom jag är i salongen 4 dagar av 5, så borde nog inte vara allt för svårt att få dit någon tycker jag! =)

imorgon ska jag klippa mamma på skolan också! känns som om hon längtar som tusan. hon klagade massa igår när jag hjälpte henne rensa på vinden! hittade btw massa roliga gamla saker och böcker som mamma och pappa läste när jag och per var små! så de har vi sparat nu så mina framtida barn också får höra =)

ne, ska man vara lite aktiv på greys fronten kanske? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0