måndag

lov, äntligen! dock kommer det inte vara nåt bra lov:( åkte i lördags in på akuten för magen, och på natten där mellan lör och sön så bestämde de att jag skulle opereras, och det visade sig att blindtarmen var inflammerad, så den tog de bort.
gårdagen finns inte mycket att berätta om.. mamma kom och hälsade på och stannade nästan hela dagen, mormor och morfar var också där, sen på kvällen kom chris när han slutat jobba =) var uppe och gick med rullatorn som en gamling igår, men idag klarade jag mig utan den :) skönt det ivf måste jag säga!
skönt att äntligen få vara hemma nu ivf. även fast magen värker tillsammans med axlarna och revbenen. känns som om de hoppade på mig lite efter operationen också :P

men skönt att de hann ta tag i det innan den sprack, så det ska jag vara glad för :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0