lev loppan vettja! :)

tänkte att jag skulle slänga in ett kort inlägg nu innan micke och malin och barnen kommer hit och hälsar på :P
vi var i övik idag mitt på dagen, och har nästan nyss kommit hem :) så snart kommer de hit och kollar på lägenheten en snabbis, sen ska jag iväg och jobba om 45 min =) jag och veronica ska leva loppan med gamlingarna ikväll :P lär bli en ganska skön kväll på jobbet tror jag =)

kanske händer att det kommer en liten uppdatering ikväll också, efter att jag slutat =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej snygg!
hoppas allt är gött och att du tittar in i min blogg i bland ;)
puss!

2008-04-01 @ 16:52:25
URL: http://mumsfillibabba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0