långfredagen!

god förmiddag och glad påsk! långfredagen idag, när jesus blev kosfäst och hela den baletten.

solen skiner över lilla härnösand för dagen, endast ett tunnt tunnt molnlager på himmeln som tillåter solen att skina igenom med all sin kraft nästan! Gud vad skönt med solsken! synd bara att det är så kallt :( kollar ut genom fönstret och ser 3 påskkärringar också som är ute och tigger godis =) vad gulligt=) tror faktiskt inte att jag var ute och gick nåt sånt när jag var liten.. var inte så mycket för det tror jag.. var inte ute på halloween heller, men det tycker jag mest bara är meningslöst. vet egentligen inte vad jag har emot det, men tycker det är lite oförskämt att tigga :P

tro vad jag ska hitta på idag då? chris jobbar till kvart över 6, så fram tills dess får jag väl roa mig själv, kommer säkert bara bli så att jag sitter inne och spelar bp :p skulle egentligen behöva städa resten av lägenheten också. dammråttorna under sängen har blivit till en liten koloni, så funderar på att dra en razzia med dammsugarn där och utrota dem :P haha, ser nu hur hemskt det låter, men det är ju tur att det bara är damm och inget annat :D

Glad Påsk! (och ät mycket godis, för det ska jag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0