jobbijobbijobb!!

det där med trackning funkade faktiskt bra! =) fick tag på en lärare som också hittade mina saxar, så ska åka ner om en timme och hämta dem! Tack! =)

sen kort därefter ringer de från jobbet och vill ha mig att jobba! TACK!!! det kom välbehövligt! har inte jobbat sen i början av januari, så har varit lite tärt med inkomst måste jag säga! men nu jäklar! hoppas bara att det kommer mer jobb nu så att det inte är en engångsföreteelse! (det tycker vi inte om)

har just kommit ut ur duschen och alla dess bestyr med hudlotion dit och fixa håret dit! sköntskönt! har egentligen ganska tråkigt nu, så vet inte vad jag ska göra :( tror jag ska ta och dra i mig en sen lunch. kände alldeles nyss hur hungrig jag var :p så det blir väl nästa sak att pricka av på listan för dagliga bestyr!

over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0