jobbajobba!

chris har kommit hem, vi har handlat och träffat Jenny och bestämt tid för klippning! =) så hon kommer hit imorgon efter att jag jobbat (sant, jag ska jobba imorgon också!!!! :D) så ska vi ta tag i hennes långa kaluffs :)

de ringde även och ville att jag skulle jobba på attityd under sommaren, men är redan tyvärr bortlovad till annat jobb, så det blir inget av med det.. på nåt sätt känns det skönt att inte ha nåt helfast nu när jag går ut.. vikariejobb passar nog ändå mig rätt bra tror jag =) vill ju läsa vidare sen också, så det kan vara bra att inte ha ett fast jobb som jag sedan måste avsluta pga studier, så då är det nästan bättre att kunna jobba lite då och då när jag pluggar och så :)
men ska ivf bli skönt att slippa sitta i skolbänken efter sommaren :) har räknat ut att det bara är 11 veckor kvar tills jag tar studenten! IDAG är det 11 veckor kvar! omg? :P längtar ärligt talat tills jag inte har ett tvång på mig att inte gå till skolan mer! (förrän jag ska börja om och plugga igen vill säga) ska bli skönt att slippa skolan och bara få jobba lite =) inte ha några läxor eller hemuppgifter eller ha den där betygspressen på mig :)

men ja.. nu ska jag sluta svamla och ta tag i nåt viktigare :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0