förjävla mätt :s

fy tusan! nu är jag riktigt fullpackad med både det ena och det andra! har ätit middag idag så jag skulle kunna föda tre personer ikväll tror jag. dessutom har jag tryckt i mig massa godis också! men vad är inte påsken utan dess mat? isf är det väl julen som är mer en ät-massa-mat-högtid, men för mig fick det bli påsken istället =) jobbar på ordentligt för att balklänningen ska sitta som en smäck till sommaren :) ska försöka få tag i balbiljetter snart.. måste kolla när de börjar sälja så jag kan få tag på en. ska prata med carro också så vi kanske kan försöka fixa ihop oss lite :)

nu blir det åter till filmen igen =) det är ju "the tuxedo" på tv ikväll. bjuder mig på skratt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0