ensam lördag

ja, som ni kanske ser har jag påbörjat en makeover på min kära lilla blogg. tyvärr hade ps gått ut, så fortsättningen kommer senare =) älskling skulle försöka fixa så det fortsätter att fungera. men det blir nog inte förrän ikväll, eftersom han jobbar på övertid idag. dummadumma billån som tar min plutt till jobbet istället för hemma med mig! =/ men vad gör man inte? :p

var ju som sagt en väldans kortvecka på skolan, bara torsdag och fredag så var det helg igen. mycket skönt måste jag få säga! :) i torsdags kom mamma ner och klippte sig på skolan, och det gick väldigt bra! =) hon blev nöjd, och jag också, för jag fick mvg på klippen nanana :D sen igår var det bara jag och ann i salongen eftersom 1orna som är där egentligen hade praktik. mycket skönt må jag säga! tycker att de är lite för högljudda för min smak, men vi var nog sådär i ettan vi också, så ska väl egentligen inte klaga ;P
och nu är jag så glad också för nu har jag alla mina modeller som jag behöver till gesällen :) det var kort fest som jag inte hade någon modell till, men nu delar jag och ann på samma modell :) hon ska få färg i håret av ann, och en inläggning av mig! :)  generöst, eller vad säger ni? :) nu gäller det bara att komma på en bra frisyr som passar, eftersom hon är ett år yngre än mig så kan man inte göra värsta tantfrippan :p stil och form spelar ju in det också. men det löser sig förhoppningsvis =)

och melodifestivalen ikväll. vad ska man säga? ska man tänka smart på vilka som har störst chans ute i Europa så måste jag nog säga att det är BWO. de har ju många fans där i öststatsländerna, så hoppas svenska folket tänker på det när de röstar om de vill ha hela tävlingen i sverige nästa år :) tror dock också att Charlotte har en rätt stor chans att vinna hela baletten. men, det brukar ju sällan visa sig att man har rätt när man bara sitter och spekulerar, så det är bäst att man håller tyst nu innan resultatet ;P
så, som ni kanske förstått så blir det hemma kväll med massa godis i soffan och melodifestival ikväll. Sen visas ju hockeyn på kanal 9 ikväll, så det blir till att se den också! och nu tycker jag faktiskt att modo ska rycka upp sig litegrann! 2 förluster i rad mot timrå är ingen hit. det gäller att lägga in spurten nu om resultatet ska bli samma som ifjol. håller tummarna för att timander får spela nu, och att krizan tar och meckar ihop ryggen så han också kan spela!
nej nu ni, så ska jag hitta på nåt annat=) hoppas att backpacker3 snart är klart! =) varvade nyss csi4, så måste ha nåt att roa mig med här i min ensamhet denna tråkiga lördag:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0