efter en fika på stan!

har just kommit hem från stan nu, och visst tusan var det öppet som en vanlig lördag =D träffade chris mamma och pappa på åhlens, sen gick vi och fikade på kanalkaféet också :) tog en räkmacka och en trocka, men eftersom jag inte äter räkor så måste det sett rätt kul ut när hela assietten var full i räkor efter att jag var klar =) men ville ha en tekaka, och det var dessutom ägg på, så då brydde jag mig inte så mycket i att det var räkor på :p de var ju lätt att ta bort, så det var inga problem :p

nu sitter chris och äter kycklingpaj och baugette innan han ska tillbaka till jobbet igen. (10 min till) =(
sen slutar han kvart över 6, och då ska vi åka till mamsen och pelle på middag =) hoppas på nåt gott! men är inte tveksam till att det inte kommer vara det heller =)

nu ska jag spela bp3 nanana! ska klara av att besöka varje stad i hela spelet har jag bestämt, och ska klara vartenda yrke så jag är den mest allmänbildade person ni någonsin sett! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0