det börjar lika nåt!

här sitter jag, i chris alldeles för stora mjukisbyxor och med en tröja som egentligen skulle legat i tvätten vid det här tillfället. Men jag har gjort stora framsteg nu under dagen, jag har städat sovrummet, lagt alla kläder i tvätten eller vikt ihop dem, dammsugat hela lägenheten och fyllt de två första maskinerna med tvätt. Det känns bra!

Jag funderar på om jag kanske ska gå och duscha nu så jag får slänga de här kläderna i tvätten och ta på mig nya, för det skulle verkligen vara skönt!
Sen tror jag att jag ska fortsätta med tvätten också. Skulle vara bra att få det halvgjort så vi inte måste hänga upp massa blöttvätt i hela lägenheten.

Men först ska jag nog diska, för det är ett stort berg, och vi har inga rena glas eller bestick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0