då var det avgjort!

Charlotte gick vidare till Belgrad, och senast hon gick vidare vann hon ju hela baletten, så vi håller väl tummarna för det nu också! :) Tyckte ifs att Sanna Nielsen var bra också! Rös i hela kroppen när hon sjöng och blank i ögonen :) Huvudsaken för mig var ivf att inte Chricka Sjögren eller Frida gick vidare så jag är nöjd! hade egentligen ingen huvudfavorit, så nästan vad som helst hade kunnat ge mig ett bra resultat.

Måste ju dessutom ge beröm till Björn Gustavsson för dansen, dikten och DirtyDancing-lyftet. Karln är inte riktigt frisk när han håller på sådär, men visst tusan är han underhållande! :)



har just roat mig med att fylla i en lista på bilddagboken nu. känns.. nyttigt? :) måste bli bättre på att uppdatera där känner jag, men eftersom jag är så dålig på att knäppa massa kort får det bli veckor gamla kort med korta eller långa listor under :p uppdatering som uppdatering, eller hur? bloggskrivare förstår! mest uppskattat med uppdatering tror jag :)



Och modo? 6-3 förlust? Vad håller ni på med? Men Wernblom, bra crosschecking. och johan andersson din lilla tönt, åk ut och grina till tränaren och spela sen i nästa byte? skärp dig och sluta filma :p vi ser rakt igenom dig!


men.. söndag imorgon.. måste verkligen göra klart projektrapporten nu, annars ligger jag risigt till :p det blir gjort imorgon, det kan jag lova! måste även nämna att jag kommer vara nörd på påsklovet och spela backpacker3! :) beställt idag, döm mig inte! jag dömer inte er som spelar WoW heller =)

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0