äntligen dagens uppdatering!

nu ni kommer jag med en riktig tillfredställelse här - EN UPPDATERING!! :D

dagen började med en sovmorgon (välförtjänt faktiskt!) sen slappslapp framför datorn och bp3! grym nu! har massa saker jag kan lägga in i mitt cv nu ;) sen åkte jag och chris hem till mamma och hämtade min andra sax (eftersom jag så bra hade glömt mina på skolan) och efter det blev det lite handling:) åkte även hem till hans föräldrar och hälsade på :) hans morfar var också där och redo för 90årskalas :) de kikade på bilen och blabla, sen åkte jag hem och klippte fanny och chris för att tvätta bilen, kan säga att den var förjävla skitig :p

klippte ivf fanny och pratade lite, sen har det varit mer slappt :) fikade med chris och kollade på csi och så, sen åkte han och jobbade igen =7
sen han åkte har jag mest bara spelat bp.. men har också varit väldigt duktig och dammsugat och skurat i badrummet och diskat =) nu ska jag ställa mig och laga mat för plutten kommer vara jättehungrig när han kommer hem från jobbet :P

Kommentarer
Postat av: yazmina

glad påsk!

2008-03-20 @ 21:07:24
URL: http://yazmina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0