aktiva bloggskrivare?

vart har ni tagit vägen? måste säga att jag har några bloggar på min lista som jag läser dagligen, men nu var det typ.. 2 som uppdaterat!? hur kul är det egentligen? :( väldigt besviken.

ja, vad ska jag hitta på en dag som denna då tro? känner faktiskt bara för att ta det väldigt lugnt (som jag gör precis alla andra dagar).. egentligen skulle jag behöva köpa ett träningskort, men ekonomin säger ifrån litegrann.. så jag får lägga undan tills nästa månad istället =)
jag ska ju bli biffen, så måste ju träna också.. annars blir det bara slappslapp av hela mig :P

later!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Dags att börja läsa igen, nu är jag på G! ;D haha!

2008-03-26 @ 12:45:40
URL: http://rebeccagrankvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0