17:22

Vad har jag gjort av min dag idag, den soliga dagen jag vaknade upp till? Jo, detta: Kollat igenom 4 avsnitt av greys anatomy, med ett kort uppehåll för att se en glimt av Rachael Ray mitt på dagen. Jag har varit väldigt aktiv på bilddagboken för en gångs skull. Jag har dessutom lagt ner nästan 30 min på att fylla i en lista, som jag så sällan brukar ägna min tid åt. 
Nu är plutten hemma från jobbet också, berättade hur viktig han hade varit på jobbet idag, möte med säljchefen idag, väldigt viktigt, och imorgon ska han på möte med reklamationsnämnden, väldigt viktigt, sådär viktigt så man inte finner några ord! :D Han är helt enkelt en viktig person på sitt arbete. Synd bara att han vaknade imorse med ett jättestort liggmärke i håret på höger sida :D Tyckte det var bara lite roligt med tanke på hur viktig han är :D

ne, nu ska jag vara väldigt osocial igen och kolla på ett till greys medans min älskade sambo lagar mat till mig! :) jag måste ha varit väldigt snäll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0