when people run in circles

tänkte ta och slänga in ett snabbt litet inlägg nu såhär dagen före midsommar =) har varit rätt upptagen under eftermiddagen och kvällen :p bortsett från den väldigt viktiga sysslan tvtittande så har även frippi varit här och lämnat tillbaka mitt linne, hämtat sin vinbox och lånat ut en mp3 till mig som jag kan ha i norge =) har ju ifs en egen, men eftersom det får plats ca 15 låtar på den känns inte det så kul :p fick istället låna en med ett minne på 4 gb, så nu är det bara att hoppas att batteriet kommer hålla =) blir ju sammanlagt 24 timmars bussåkande som ska sysselsättas =) kommer ifs ta med filmer som de kan visa i bussen, men skönt att kunna plugga in lurarna i öronen när smådrillisarna skriker i bussen ;p

sen har vi grillat även idag också.. vi är riktigt flitiga grillare vid det här laget =) men det blåste som sjutton, men det blev nästan bättre av det :p tog bara ca 5 min att få köttet klart, vilket måste varit rekord :p men det brann länge och var en lång glöd, så något bra måste ju komma från blåsten :D
sen nu på kvällen har vi inte gjort mycket. mest kollat på csi =)

men nu blir det dusch och sen sängen, jobb imorgon också, börjar 7 även då =)

Kommentarer
Postat av: Jennie

alltså ja tänkte ifall man kunde se på film och så:) fundera på att ta med min men de blir så tungt. men om du ta med din kan jag ta med kort så vi får internet med :D haha

2008-06-19 @ 23:56:51
URL: http://jennsan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0