torsdag och fredagnatt

även om dagen började helt snett avslutades den väldigt bra! =) vi åkte först ner alla tjejer till sara för att fira hennes student, sen åkte vi och hämtade lite kubb och grejer, satte oss i stadsparken och hade allmänt mysigt :) massa studenter som var där men själv tog jag det lugnt :) hade ändå hur trevligt som helst! :) även den fradgatuggande tjejen som kom var underhållande :p
efter att ha suttit i stadsparken till runt halv 11 drog vi en lättare cruisingrunda i stan innan vi åkte hem till mig en stund, spelade lite tvspel och åkte sen ner till hamnkrogen där vi mötte upp en carro som var ordentligt glad i hatten! :) så där satt vi, sjöng lite och pratade tills de stängde nu kl. 1, sen blev det hemfärd. och det var väl lika bra det =) ska upp imorgon och låtsas vara halvpigga till en heldag med paraden med spelningar hit och dit och så. men det ska väl gå med sig =)

har hört från älsk nu också och de är i danmark i väntan på färjan över till tyskland :) han har lovat att höra av sig när de stigit i land så jag kan känna mig säker så inte båten sjunkit peppar peppar ta i trä. men hoppas ivf att han kommer ha roligt där nere =) men måste erkänna att jag är något avis eftersom jag också velat följa med. illa.

men i helgen blir det mest jobb :p imorgon hela dagen med paraden, sen lördag ska jag jobba heldag uppe på änget, så det ska bli kul att komma upp dit igen =) känns väldigt länge sen nu. sen på söndag har jag ännu en introkväll på södra, så jag blir fit for fight när jag börjar på riktigt den 16e :) men det är bra, måste ju försöka tjäna lite pengar :D

puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0