tack för min dag!

nu är dagen snart slut, och det har varit en bra dag också! även fast jag inte varit helt pigg idag, så har allt ändå flytit på! var duktig och gjorde tårta och bakade bullar mitt på dagen idag, sen nu ikväll har det varit folk här som ville fira mig =) mycket trevligt! börjar känna mig riktigt trött nu, och det är bra, för då kan jag kanske vända tillbaka dygnen lite =)

imorgon är det spelning med paraden igen! =) samling kvart över 2 så det finns inte mycket till risk att jag försover mig då inte :p då ska det vara något väldigt speciellt! hoppas bara att det är någorlunda fint väder ute imorgon så det inte är snorkallt så vi måste stå och huttra och skaka :p förhoppningsvis kommer älsk och kollar också =)

nu ska jag kolla lite på seinfelt också innan det är läggdags!
tack för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0