onsdag

var hos tandläkaren imorse och gjorde en såndär avgjutning av alla tänder. usch och blä. sköjdes flera gånger när de skulle göra på överkäken. det ger inte direkt någon smak, men just själva konsistensen och att det är så mycket gegga gjorde allt så äckligt.

sen gick jag upp på stan och köpte torrfoder till lillan :) gick en stund på stan och sen åkte jag hem med chris när han hade lunch. så nu har jag varit duktig och tvättat och hängt ut nästan allt så det ska torka fortare (eftersom torkskåpet fortfarande inte fungerar  -.-)

imorgon åker chris till tyskland och blir borta hela helgen. hoppas att jag har nåt att göra då så jag inte behöver sitta hemma och dega :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0