norge imorgon

imorgon bitti bär det av, 0500 samling på agda och sedan blir det avfärd kl 0600 mot norge med paraden! hoppas verkligen att de har bokat 2 bussar så vi slipper sitta och trängas i 12 timmar.. men ska nog gå bra ändå =) ska ivf dela ett paket jordgubbar med jennie på bussen och ta med mig massa filmer och musik så man kan fördriva tiden lite =)


nu ska jag snart ner på stan.. orkar inte växla pengar så tror jag tar och letar reda på en bankomat där istället :p
men ska in på apoteket och göra lite småärenden sådär så jag har allt innan imorgon :) sen ska jag åka till jennie och lämna min uniform också =)

Kommentarer
Postat av: Frippi

Men nice nice nice ^^

Har du börjat packa än då? ;p Och fått ordning på musik till mp3:n? ;p

2008-06-23 @ 12:02:48
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0