midsommardagen :)

idag är den ljusaste dagen på hela året. känns lite vemodigt för nu vet man att det bara kommer bli mörkare och mörkare igen ända fram till jul :s men å andra sidan så börjar ju faktiskt sommaren nu :) känns väldigt bra! =)

igår var vi hos chris föräldrar med mamma och pelle och ett par kompisar till kent och yvonne. det var väldigt trevligt tycker jag med god mat och god dricka :) spelade lite kubb också och vissa personer hade väldigt svårt att stå på benen så de föll som plockepinn hit och dit :p

ska snart iväg och jobba nu också, och jag blev väldigt förvånad när jag kollade närmare på mitt schema. går för samma person som på det gamla schemat jag fick, men hon verkar ha gått upp i timmar, så får jobba fler timmar nu, sen var det typ 2 dagar extra som jag inte hade med på det första. men inte grinar jag för det inte, blir ju mer pengar till resan till hösten med älsk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0