måndag - studentbal

ikväll är det dags! frisyren fixade jag imorse på salong, sen är naglarna klara sen en vecka tillbaka och nu har jag just fixat det sista på klänningen också :) nu är det bara nedräkningen kvar =) ska vara hos  hannah någon gång mellan 5 och halv 6, och sen åker vi runt 6. det ordnade sig med bil också i allra sista sekunden :) är verkligen pepp nu för ikväll, men gruvar mig för att gå till skolan imorgon ;p men måste ju vara med klassen nu också när det bara är 3 dagar kvar till studenten! 3 DAGAR!!! känns som om det var nyss som man började i 1an ;p men icke! jag är tydligen vuxen på fredag? känner mig verkligen inte vuxen än.. man kan typ säga nyvuxen.. det stämmer nog lite bättre :D

idag kom älsk hem också :) tåget var försenat så han missade bussen hem så jag åkte ner och hämtade honom, snäll som jag är :) men han har gått och lagt sig nu för att han ska orka vara vaken ikväll och kolla på balen :)

men nu ska jag kika på ellen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0