måndag

usch fy och blä vad jag inte ville kliva upp imorse när chris knuffade på mig. var ju mitt uppe i en mordutredning i csi?!
ivf, fick småspringa till bussen för att inte missa den, och nu har jag suttit här på skolan en halvtimme i väntan på att klockan ska bli 10 så jag kan lämna in datorn och åka hem igen. jobbig dag, jag vet ;)

har varit lite halvtaskig på att uppdatera, men har ni sett vädret?! helt sjukt! vi åkte och köpte fika igår och åkte till en liten håla bortanför näs där det var hur varmt som helst, dock inte i vattnet ;p gick i tills det gick över knäna, sen hade mina fötter en temp på typ 10 grader :p hade hoppats på att det skulle vara lite varmare eftersom det var så varmt ute, men ICKE! åkte hem vid 4 ivf och sen satt vi hela kvällen i soffan och orkade inte göra någonting. var verkligen olidligt varmt. önskar att vi hade balkong nu, men det har vi ju inte heller :p

i lördags ivf åt vi middag hos chris föräldrar, sen åkte vi hem till mamma och pelle en liten stund innan det var dags för mig att åka ner på tivolit för att sitta i en biljettkur :p det var rätt trevligt faktiskt. men tycker det är så otroligt pinsamt med människor som är runt 40 som går omkring och vinglar och är lika fulla som 14åringarna :p måste tyvärr säga att det var ett par stycken såna. sen vid 1 så stängde kalaset, och jag fick äntligen åka hem :) väldigt skönt!:)


om en timme sitter jag på bussen på väg hem igen. ska gå på stan och träffa mamma på kallings och peka ut lite saker som hon kan tipsa släkt och vänner om vad jag vill ha till studenten. tycker verkligen att det är jättesvårt! sen ska jag nog gå och slösa lite pengar. har av någon anledning lite ont om det nu, men har ju betalat allt jag behöver så nu är det bara spendingmoney kvar :)

ska kika runt lite mer nu, sen lämna in datorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0