lördag

grattis försovning. jäkla skit.
skulle haft samling med paraden kl 11 imorse, men icke. katarina ringer och väcker mig 20 över, men då var det ju nästan för sent. skulle ju aldrig hinna till samlingen och hinna vara med i marschen. måste verkligen skärpa mig på det där. kan inte hålla på att försova mig sådär hela tiden. känns som om jag gjort det flera gånger till paraden nu. lite pinsamt måste jag säga. men på onsdag har vi konsert igen och samling kvart över 2, så fan ta mig om jag försover mig då ;)
var ivf bara jag och jennie som var med på konserten idag. kommer inte ihåg varför inte linda skulle vara med. tror det var nåt med nån hund som de just skaffat, eller om hon skulle bort långt någonstans. inte en aning just nu faktiskt :p
konserten gick bra ivf så kan ju trösta mig med det :p

sen resten av dagen har jag faktiskt inte gjort nåt alls känns det som. satt och kollade på miami ink samtidigt som jag monterade ihop vår nya grill som vi fick i torsdags av mamma och pelle, så idag blev det premiärgrillning på en riktig grill här =) har ju hittills bara använt engångsgrillar :p blev väldigt gott ivf!

justja! har installerat till datorn jag fick från skolan också som mamma ska få =) känner inte att jag har något behov av 2 datorer :p

nu ska jag nog plocka undan maten från bordet, sen göra mig klar för sängen =) ska kika på lite csi för ovanlighetens skull :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0