laddad och snart klar

nu har jag påbörjat min packning. den ena necessären är packad och sovsäcken och luftmadrassen ligger redo i väskan. har varit till jennie och lämnat min uniform och betsat till min träpinne vi ska ha i musikalen, så den inte är fult furufärgad som en sopkvast. 100% på att det bara är jag och jennie som gjort nåt åt våra, och ingen annan. eftersom alla väntar på att någon ska göra nåt åt sina. men tror de ska ta med betsen imorgon så de andra kan fixa sina innan vi far. det är samling kl 5 på agda som jag skrev, vilket är väldigt tidigt. känns nästan som om jag kommer försova mig imorgon. det är min vanliga tur och skicklighet. lyckas alltid försova mig när det är nåt viktigt. fråga mig inte varför. kroppen är väl inställd på nåt "jag-orkar-inte-läge" eller nåt.
hoppas verkligen att de kommer ha 2 bussar när vi åker, men det måste de ju nästan ha, eftersom vi är typ 60pers + ledare. hoppas på 2 så man kan sitta och trycka ut sig lite och inte sitta som packade sillar i en varm buss. jag och jennie ska ivf dela på jordgubbar till frukosten som vi ska äta på bussen, sen ska jag göra smoothie och ha med också. bästa frukosten någonsin! dock är man inte mätt jättelänge, men ändå bäst! =) får väl äta nåt mer då om man vill slippa klaga :D

har just lagt in massvis med musik på mp3 spelaren jag fick låna av frida, och ändå har jag över 3/4 kvar att fylla upp.. men jag tror 150 låtar räcker? =) kilade in på chris dator och snodde lite, eftersom han har betydligt fler bra låtar än vad jag har :D så nu har jag nåt att göra mer också när vi åker omkring mot vår slutdestination =)

nu ska jag fortsätta packa =)


Kommentarer
Postat av: Frippi

Men niiice ^^

Hrm, regnkläder? Har ju en förkärlek för regn och skitväder därborta! Hahaa ;p Och om du tänker på Danmark, där vare ju träningskläder som gällde mest hela tiden! ;)

2008-06-23 @ 16:02:24
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0