hejdå älskling :(

nu är chris snart framme i stockholm. skjutsade ner honom till bussen imorse vid 6. vinkade hejdå och sen åkte jag hem igen. skulle ha en heldag intro idag. men när jag kommer hem så har jag glömt nycklarna i lägenheten och porten var låst. så där satt jag. en timme innan jag skulle börja. fanns ingenting att göra. åkte sen upp till lokalen, men mådde piss. blev väldigt påfrestande att sitta utanför på bron en timme kl 6 på morgonen och inte en käft kom ut så jag kunde smita in. sen var det första gången älsk åker iväg länge från mig. så åkte upp och sa att jag inte mådde bra, så jag kunde komma efter lunch istället, så jag kunde vila upp mig ordentligt.

vaknade för ungefär en timme sen, har ätit frukost och borstat tänderna och ordnat mig nu, så nu ska jag kolla på rachael ray och sen åka till jobbet. mår bättre nu, så ska bli kul att jobba lite =) sen slutar jag 4, så då ska jag åka till sara och fira henne den lyckosten som tar studenten idag =) så det blir en kort visit till henne och gratta och förhoppningsvis bli bjuden på gomat :)

gud vad jag önskar att jag kunnat följa med älsk till tyskland. känns verkligen som om det skulle vara jättekul, men paradendagen imorgon hindrade mig. men det kommer väl fler tillfällen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0