fredag

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEEEEN!
ja, nu är allt över. känns lite konstigt, men nu är det bara att välkomna vuxenlivet med öppna armar.

har varit en underbar vecka, med bal på måndagen (väntar fortfarande på kort), skola på tisdagen och handla grejer till lastbilen, tävlingar på onsdagen (FRISÖRERNA VANN SPIKSLAGNINGEN!!) och sen blev det trappan på torsdagen! kändes väldigt bra att få springa ut där =) vi vann dessutom mest poäng så vi fick gå ut där först! vilken känsla! kändes väldigt bra! sen efteråt när vi hade sjungit studentsången (som bara vi frisörer hördes på) så gick vi och fick alla grejer runt halsen och sen åkte vi på flaket i ca 45 min innan det började regna så vi åkte hem. tack för dessa tre år mina frisörer =) med alla upp och nergångar, skratt och gråt så har det varit tre bra år!

sen när vi kom hem vid halv 4 åkte vi till mamma och pelle där vi skulle ha mottagningen. först kom farmor och lasse och kort därefter kom även mormor och morfar. efter det började folket bara rulla in en efter en =) de sista åkte runt 8 tiden, så då åkte jag och chris också hem med alla presenter, jag bytte om och åkte sedan upp till carro där alla andra tjejer var =) var där uppe och firade henne till ca halv 12 innan jag, anna och sara gick ner på stan, mötte upp de andra på gennys (som var smockfullt med studenter). men var så grymt trött eftersom jag varit vaken sen halv 6 och varit på champagnefrukost sedan kvart i 7.

chris kom och hämtade mig strax efter 12, för då var jag less, så vi åkte en liten vända runt stan innan vi åkte hem till oss. jag gjorde mig klar och somnade som en stock. vaknade vid halv 12 imorse och gosen gjorde frukost på sängen till mig =) lillsöte!

nu har vi varit ute i säbrå där hans mormor skulle gravsättas, sen passade jag på att hälsa på pappa samtidigt. efteråt åkte vi till chris föräldrar där de skulle fika, så satt och fikade med dem innan chris var tvungen att åka tillbaka till jobbet.

mja, nu har ni fått er en ordentlig uppdatering måste jag säga =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0