fredag

otroligt intensiv dag idag måste jag säga! började med att jag vaknade när vi skulle samlas, så det var bara att slänga på sig uniformen ochy rusa till samlingsplatsen. tur att jag inte bor så långt ifrån :p sen gick vi med sambatåget ner till stan. eftersom jag inte hunnit äta någon frukost sprang jag in på hemköp och köpte första bästa, vilket blev banan, jordgubbar och cola - superfrukost a la malin ;)
sprang sedan över till mellanholmen för småtjejerna skulle ha sin första spelning. gick väldigt bra för dem, men det märktes lite att de var nervösa :p så nu blir det sommarlov från drillen hela sommaren :p sen andra gruppen var jätteduktiga de också, samspelta och allt :) malin var så stolt :)

sen var det bara att gasa hem och hämta lite saker och gå tillbaka till samlingsplatsen direkt igen för att ha den vanliga nationaldagsspelningen :p gick väl rätt okej. det var väldigt varmt att stå i solen så länge, men det gick ändå rätt bra för det blåste lite =) blev inte direkt outhärdligt om man säger så :p vi fick göra både september och ståmarschen så jag var nöjd =)
sen åkte jag hem i ilfart, duschade och bytte om, sen hem till mamma på middag :) och var vid det laget väldigt hungrig :p sen gasa ner till teatern för kvällskonserten :p fick göra våra danser till musikalen som vi ska göra i norge. sen fick vi göra vårat drillprogram också, som gick skitbra rentutsagt :p fick också gratis fika och det var ju ett plus :p men allt socker i kakorna och kaffe på det, så jag och jennie hade världens energi bakom scenen och stod och fulade oss och kunde knappt hålla oss för skratt flera gånger :p men det var en trevlig kväll :)

har pratat med älsk nu ikväll också, och han hade det bra =) svarade dock på fel frågor hela tiden och sa samma sak flera gånger, men det unnar jag honom :p han är sällan så så han kan få vara så ordentligt nu :) en natt mindre att sova sjäolv nu :D snart kommer han hem!!! längtar som sjutton!
men känns som om tiden kommer gå fort :) jobb först hela dagen imorgon, sen kommer tjejerna hit för grillning och förfest och sen blir det väl hamnkrogen eller nåt sånt :)

nu måste jag lägga mig. tidig dag imorgon :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0