dagens aktiviteter

nu är jag nästan nyligen hemkommen, efter spelning och en tripp till birsta och middag ute med älsk =)

hade ju som sagt spelning med paraden idag för briggen gerda visst skulle komma till stan, så då var det väl bara att ställa upp :) var bara jag och linda eftersom jennies kropp bestämde sig för att vara sjuk idag :p men det gick ju bra det också :) blev nästan lite panikslagen när jag gick längst fram och inte såg vart ingången var eftersom det var avspärrat, men det löste sig ivf =) spelningen gick också väldigt bra, och var nästan facinerad över hur mycket folk det var där idag. klockan var ju trots allt bara strax efter tre på en vanlig onsdag (jobbar inte folk? eller har alla semester? :o )

efter konserten blev det en snabb hemfärd och ombyte för att åka ner till birsta, och jag fick med mig ett par jobbarbyxor (som är det skönaste jag någonsin haft på mig?!) ett par nya korta shorts, eftersom mina gamla är lite för små, samt tre par trosor. billigt och bra, det gillar jag =) ska ha softarbyxorna på jobbet imorgon =) äntligen kan jag börja jobba! känns lite dumt att inte kunna jobba de första dagarna på nya jobbet, men vad gör man inte? vill inte smitta gamlingarna så de får någon lunginflammation eller nåt sånt :p

ivf, efter att vi varit i birsta åkte vi hem och sprang in på kinarestaurangen och åt middag. ingen av oss kände att vi hade någon riktig ork till att ställa oss och laga mat, så det fick bli färdiglagat direkt på bordet =) miket bra! ;)

och rackarns att det är fotboll just ikväll när det är satc maraton på trean. -.- kan väl förhoppningsvis se i halvlekarna en liten snutt :D 


Kommentarer
Postat av: jennie

jag mår bra nu!:)

och malin, SntC går Alltid före fotboll :D

2008-06-18 @ 21:42:40
URL: http://jennsan.devote.se
Postat av: Frippi

Hahaa, din lilla shopahoic ;) Hur är du hemma idag? Visst har jag min vindunk hos er? Tänkte kika förbi och hämta den senare eller så :p

2008-06-19 @ 09:45:07
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0