torsdag på jobbet

som jag lovade i tidigare inlägg skulle jag komma med en uppdatering igår, men jag ljög visst lite :p men kommer nu idag istället :)

förra veckan var rätt okej faktiskt, jobbade 55 timmar, både här på södra och södergården tillsammans så det kändes bra =) sen klippte jag 5 personer också, så drog in lite slantar på så vis också! positivt!
i söndags åkte vi till norrfällsviken där chris föräldrar har hyrt stuga, och vi kom hem under tisdagskvällen. GUD vad varmt det var! låg ute från 9tiden på morgonen till middagstid (för då blev altanen skymd av dumma träd). badade i havet också första gången i år! skämmes på mig. men vad får man inte offra för att få jobba och tjäna pengar? :) kallt som tusan var det, men man var ju tvungen att hoppa i för det var äckligt varmt i solen.
tycker synd om älsk också som brände hela överkroppen :( men det börjar se lite bättre ut idag så det går nog över snart. skulle vilja åka till svartvik och bada idag efter jag slutat jobba kl12 idag, så hoppas att han går med på det!

sitter ivf på jobbet just nu, och det är nästan lite pinsamt, för igår ändrade de lite på listorna för att det var så mycket att göra på min, så de flyttade och hade sig, men jag hade bara 4 korta besök nu på morgonen, så jag är redan klar (ca 40 min innan alla andra) så vad ska man göra? :p hade dessutom gåturen så kan inte dirket springa ikapp alla andra som har bil heller :p men de klarar sig nog ;p

tror jag ska vara snäll och koka kaffe till dem tills de kommer in snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0